Változik az AOSZ kártya átvételének rendje, budapesti igénylőink ezután csak személyesen vehetik át az elkészült kártyát

Fotó: Komka Péter

Hosszú ideje a legnépszerűbb szolgáltatásunk az AOSZ kártya. A kártyával nem csak az autizmus tényét lehet igazolni, de tulajdonosai kedvezmények igénybevételére is jogosultak. A Covid óta egyszerűen, online formában is lehet igényelni, sőt decemberben weboldalunkat is megújítottuk, hogy még inkább megkönnyítsük a hozzáférést.

Az igénylések száma jelentősen megemelkedett, amit az AOSZ költségvetése már nem tud kezelni. Az AOSZ kiadásait nagy mértékben megnövelik az AOSZ kártya postázásának magas költségei. Fenti okok szükségessé tették azt az intézkedés, miszerint 2024. 05. 21. után beérkezett igénylések esetén a budapesti lakosoknak csak személyes átvétellel tudjuk átadni az AOSZ kártyát.

Ezért budapesti igénylőinktől azt kérjük, hogy az elkészült kártyát személyesen vegyék át az AOSZ központi irodájában. A 2024. 05. 21. után beérkezett igénylések esetében budapesti címre már nem áll módunkban postázni. Az átvételhez minden esetben szükséges időpontot egyeztetni az aoszkartya@esoember.hu email címen.

A megváltozott igénylés menetének pontos leírását weboldalunkon megtaláljátok: AOSZ kártya igénylésének menete.

Köszönjük megértéseteket, és kérjük, támogassátok azt a törekvésünket, hogy szolgáltatásaink ingyenesek maradhassanak.