Mi szükséges az AOSZ kártya igényléséhez?

  • Az autizmus diagnózis tényét bizonyító, eredeti orvosi szakvélemény bemutatása
  • A leendő kártyabirtokos személyének igazolása (személyazonosításra alkalmas fényképes igazolvány)
  • Az igénylő (szülő, gondviselő) személyének igazolása (személyazonosításra alkalmas fényképes igazolvány)
  • Személyes igénylésnél kitöltött AOSZ kártya igénylőlap (sötétkék gomb) 
  • Online igénylésnél az online űrlap kitöltése (piros gomb)

Hogyan lehet AOSZ kártyát igényelni?

Az AOSZ weboldalán online

  • Töltsd ki az online igénylőlapot (piros gomb).
  • Kapsz egy rendszerüzenetet a weboldalon arról, hogy igénylésed beérkezett.
  • Küldünk egy visszaigazoló e-mailt, amiben időpontot ajánlunk neked a dokumentumok bemutatásához.
  • Kérjük, mielőbb jelezz vissza, hogy az időpont megfelel-e számodra.
  • A visszajelzés után kapsz egy linket (Google Meet), ahol csatlakozni tudsz a videó chat felülethez. Itt tudod bemutatni a diagnózist és a személyazonosságot igazoló dokumentumokat. Ehhez a lépéshez mindenképpen olyan készülék (telefon, laptop, tablet) szükséges, amelynek van kamerája. 
  • Ezután elkészítjük a kártyát, és postán, ajánlott küldeményként elküldjük. A kártyát várhatóan 1 hét múlva postázzuk. (A kézhezvételt az igénylések megnövekedett száma és a postai kézbesítés időtartama befolyásolhatja.)

A budapesti központi irodában személyesen

  • Előre egyeztetett időpontban vidd be a diagnózis tényét igazoló orvosi dokumentumot és a kitöltött igénylőlapot. (1053 Budapest, Fejér György utca 10.)
  • Időpontot az aoszkartya@esoember.hu címen lehet kérni.
  • A kártyát az igényléskor azonnal elkészítjük.

Az AOSZ Info-Pont irodákban vagy tagszervezeteinknél személyesen

(Átmenetileg az AOSZ Info-Pont irodákban nincs lehetőség személyes ügyfélfogadásra)

  • Előre egyeztetett időpontban vidd be a diagnózis tényét igazoló orvosi dokumentumot és a kitöltött igénylőlapot.
  • Kollégánk vagy a tagszervezeti vezető az igénylőlapon igazolja az autizmus tényét.
  • A kitöltött, aláírt és igazolással hitelesen ellátott igénylőlapot postázd  az AOSZ központi címére (1053 Budapest, Fejér Gy. utca 10.) vagy e-mailben az aoszkartya@esoember.hu címre.
  • A beérkezést követően az AOSZ kártyát elkészítjük, és postán, ajánlott küldeményként elküldjük. A kártyát várhatóan 1 hét múlva postázzuk. (A kézhezvételt az igénylések megnövekedett száma és a postai kézbesítés időtartama befolyásolhatja.)