Mi az AOSZ InfoCentrum szolgáltatás?

Az AOSZ InfoCentrum szolgáltatás keretében segítséget nyújtó személy tényszerű információk átadásával segíti az érdeklődőket. A rendelkezésre bocsátott információt átadja, segít annak értelmezésében, a megfelelő helyre irányítja a segítséget kérő személyt.

Kinek nyújt segítséget az AOSZ InfoCentrum szolgáltatás?

Autista személyek, családjaik és az őket ellátó, szolgáltatást nyújtó intézmények szakemberei, érdeklődők számára.

AOSZ InfoCentrum szolgáltatásai:

  • Felveheted a kapcsolatot a hozzád legközelebb eső AOSZ Info-Pont iroda munkatársával: https://aosz.hu/aoszinfopontok/ 
  • Írhatsz e-mailt központi címünkre: infocentrum@esoember.hu
  • Kérhetsz segítséget online, az alábbi űrlap kitöltésével. Az igény beérkezése után munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailben.

Online űrlap

Miben segít a szolgáltatást nyújtó személy?

  • A bárki által elérhető adatbázisok, jogi segítséget nyújtó tartalmak használatában.
  • Beérkező megkeresések esetén, a rendelkezésére álló háttér adatbázisokból kinyerhető információk segítségével célzottabb, speciálisabb segítség nyújtása konkrét esetekben, de csak a rendelkezésére álló információk tekintetében.