AOSZ Info-Pont és Szolgáltatási Pont
Közzététel dátuma: 2018.09.17
2018. augusztus 15.-én 4 új AOSZ Info-Pont szolgáltatás elindítására indított felhívást az AOSZ. A felhívásra 7 jelentkezés érkezett, melyeket az elnökség megtekintett, a felhívásban szereplő szempontrendszer alapján értékelt és kiválasztotta a 4 új, vidéki helyszínen működő AOSZ Info-Pont irodát.
Az elnökség 5 igen szavazattal az alábbi határozatokat hozta:
- Az AOSZ elnöksége a 2018. augusztus 17.-én AOSZ Info-Pont és Szolgáltatási Pont létrehozására irányuló felhívására az Észak-nyugat magyarországi régióban az alábbi jelentkezőt választja: Mit Tehetnék Érted? Autista Otthon Alapítvány, Mindszentpuszta
- Az AOSZ elnöksége a 2018. augusztus 17.-én AOSZ Info-Pont és Szolgáltatási Pont létrehozására irányuló felhívására a Dél-kelet magyarországi régióban az alábbi jelentkezőt választja: Vas Megyei Autista Gyermekekért Alapítvány
- Az AOSZ elnöksége a 2018. augusztus 17.-én AOSZ Info-Pont és Szolgáltatási Pont létrehozására irányuló felhívására a Dél-kelet magyarországi régióban az alábbi jelentkezőt választja: Autista Gyermekekért Egyesület, Kecskemét
- Az AOSZ elnöksége a 2018. augusztus 17.-én AOSZ Info-Pont és Szolgáltatási Pont létrehozására irányuló felhívására az Észak-kelet magyarországi régióban az alábbi jelentkezőt választja: Új Éfoész Tarnai Ottó Egyesület, Nyíregyháza
Köszönjük minden jelentkező tagszervezetünknek az érdeklődést, a bizalmat a közös munkához!
AOSZ Elnökség
Felhívás
Az Autisták Országos Szövetsége (továbbiakban: AOSZ) felhívása tagszervezetei részére.
Közzététel dátuma: 2018.08.15.
Az AOSZ a „DATA: Digitális autonómia-támogatás az autizmus spektrumon” projektje keretében 4 új, vidéki szolgáltatási pont létrehozását tervezi.
Az Autisták Országos Szövetsége az elmúlt két évben arra törekedett, hogy tagszervezeteit folyamatosan bevonja, fejlessze, közösséget építsen, hogy velük együttműködve a tagság, az autista emberek és családjaik széles körében feltárt hiányokra, szükségletekre reagálva alakítsa ki érdekvédelmi tevékenységét, és nyújtsa szolgáltatásait.
A felhívás célja: AOSZ Info-Pont és Szolgáltatási Pont hálózat bővítésének keretében 4 új vidéki iroda létrehozása, hosszútávon fenntartható működtetése a mellékelt kézikönyvben foglaltaknak megfelelően. A 4 új irodának az alábbi régiók számára kell szolgáltatásokat nyújtania:
Jelentkezők köre: Az AOSZ egyesületi (GFO 529), vagy alapítványi (GFO 569) formában működő tagszervezetei.
Feltétel:
- a pályázó tagszervezet rendezett tagsági viszonnyal rendelkezik. (A rendezett tagsági viszony azt jelenti, hogy az AOSZ tagszervezete a 2018. évi tagdíját befizette.)
- legalább 2 éve működnek (a szervezet 2016. 08. 01. előtt került bírósági bejegyzésre).
Előnyt jelent:
- közhasznúság,
- az AOSZ vidéki hálózatában való aktív részt vállaló, az AOSZ-szal szorosan együttműködő szervezetek.
Jelentkezés módja:
a jelentkező szervezet és tevékenységének részletes bemutatása maximum 5 oldalban, mely az alábbiakra tér ki:
- alapító okiratban, vagy alapszabályban megfogalmazott célok, feladatok
- szervezeti felépítés, a szervezetben feladatot vállaló személyek (tagok, alkalmazottak, önkéntesek) és az általuk végzett feladatok bemutatása
- elmúlt két évben végzett tevékenységek rövid, lényegre törő bemutatása (célja, időtartama, miből valósította meg, kikkel valósította meg)
- elmúlt két év pályázati aktivitásának felsorolása (pl. milyen pályázat, mekkora összeg, kikkel dolgozott együtt, milyen eredménnyel zárul, sikeresen lezárásra került-e)
- mutassa be kapcsolatrendszerét felsorolásszerűen (hány családdal áll kapcsolatban, milyen szakmai kapcsolatai vannak)
- mutassa be kommunikációs tevékenységét (hogyan tart kapcsolatot a képviselt célcsoporttal, az együttműködő partnerekkel, milyen médiakapcsolatai vannak)
- végzett-e helyi szinten lobbi tevékenységet valamilyen konkrét cél eléréséért, volt-e eredménye
A jelentkezéshez csatolandó dokumentumok:
- Maximum 5 oldalas jelentkezés, mely kitér a fent felsorolt szempontokra, melynek alapján az AOSZ elnöksége határozat útján döntést hoz. A jelentkezést lepecsételve, a törvényszéknél bejegyzett képviselő által cégszerűen aláírva e-mailben és 1 eredeti példányban kell postán megküldeni az AOSZ központi címére: 1053 Budapest, Fejér György utca 10.
- Köztartozásmentesség igazolása a szervezet képviselője által hitelesített (kék tollal aláírt és bélyegzővel ellátott) módon.
A jelentkezés beérkezésének helye és ideje:
- Teljes jelentkezési dokumentáció megküldése e-mailben az aoszinfopont@esoember.hu e-mail címre augusztus 30. 8.00 óráig, és
- 1 lefűzött teljes jelentkezési dokumentáció postára adási határideje (a postai bélyegző dátuma szerint): augusztus 30., cím:
Autisták Országos Szövetsége
1053 Budapest, Fejér György utca 10.
A borítékra kérjük, hogy írják rá:
„AOSZ Info-Pont és Szolgáltatási Pont jelentkezés”
A beérkezést követően az AOSZ minden beérkezett jelentkezésről írásbeli visszajelzést küld.
Ha a felhívással kapcsolatban kérdése, bizonytalansága merülne fel, kérjük keresse Hanákné Szabó Tünde AOSZ Info-Pont hálózati koordinátor munkatársat az alábbi elérhetőségeken: aoszinfopont@esoember.hu vagy +36 20 575 1919 telefonszámon.
A jelentkezések elbírálása:
A jelentkezésekről az AOSZ elnöksége határozat formájában hoz döntést, melyről a jelentkezőket 2018. szeptember 10-ig írásban értesíti, valamint honlapján közzéteszi a kiválasztásról szóló döntést.
Az értékelés szempontjai az INNEN pdf formátumban letölthető Felhívásban olvashatók.
Szerződéskötés: A nyertes pályázókkal az Autisták Országos Szövetsége vállalkozási szerződést köt. Az AOSZ a vidéki AOSZ Info-Pont kézikönyvszerű működésének
- költségeit 50 000 Ft/hó vállalkozó díj kifizetésével és
- az AOSZ 1 fő, heti 20 órában HelpDesk munkatárs vidéki kihelyezett helyszínen megvalósuló foglalkoztatásával támogatja. A munkatárs kiválasztására a jelentkező szervezet tesz javaslatot a HelpDesk munkatársra vonatkozó kritériumok alapján (1. számú melléklet), önéletrajz benyújtásával. A munkavégzés helyszíne a szerződő szervezet adatlapján (2. számú melléklet) feltüntetett iroda.
Az AOSZ a kiválasztott szervezettel hosszú távú együttműködésben gondolkodik. A vállalkozási szerződés mindkét fél által történő aláírására 8 munkanapon belül kerül sor.
A felhívás mellékletei:
- számú melléklet: Adatlap
- számú melléklet: HelpDesk munkatársra vonatkozó kritériumok
- számú melléklet: AOSZ Info-Pont Kézikönyv és mellékletei
Várjuk érdeklődését, jelentkezését!